مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 14:002021-09-30ورزشي

مسابقات قهرمانی آسیا| پیروزی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان مقابل هنگ کنگ


تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با پیروزی مقابل هنگ کنگ به اولین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،ملی پوشان پینگ پنگ ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 به مصاف هنگ کنگ رفتند و  در نهایت3 بر 2 به پیروزی دست یافتند.

ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی توانستند با کسب سه پیروزی و دو شکست در برابر یکی از تیم های سرشناس شرق آسیا،خود را مهیای پنجمی آسیا کنند.

شاگردان جمیل لطف الله نسبی که رنکینگ 28 تیمی دنیا را دارا  هستند مقابل هنگ کنگ که صاحب رتبه ی 10 دنیا می باشد شگفتی سازی کردند و اولین برد خود در قهرمانی آسیا را کسب کردند.

در دو بازی نخست، نوشاد عالمیان در مقابل هو وان کیت دارنده رنکینگ 100 دنیا به پیروزی 3 بر 0 دست یافت و برادرش نیما دست به کاری بزرگ زد و مقابل وونگ چونگ تین که رنکینگ 20 را برعهده دارد 3 بر 1 پیروز شد اما امیرحسین هدایی نتوانست کار هنگ کنگ را تمام کند و با شکست 3 بر 1 مقابل لام سو هانگ با رنکینگ 84 جهان کار به بازی چهارم کشید که این بار، نوشاد عالمیان مقابل وونگ چونگ تین هنگ کنگی صاحب رنکینگ 20 دنیا شکست خورد و کار به بازی پنجم کشید، در بازی پنجم و سرنوشت ساز نیما عالمیان المپین تنیس روی میز کشورمان با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قهرمانی آسیا| پیروزی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان مقابل هنگ کنگ

مسابقات قهرمانی آسیا| پیروزی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان مقابل هنگ کنگ